Dne 4.6.2013 nám paní Sadílková poslala tento dopis:

Dobrý den, ráda bych Vám poděkovala za neskutečně rychlé vyřízení reklamace sluchátek. Sluchátka byla ve Vašem servisu již podruhé, protože před pár měsíci se nám naší vlastní vinou poškodil kabel, takže proběhla oprava, tentokrát přestala hrát jedna strana, takže jsme dostali sluchátka nová. Při první opravě i při druhé výměně byl balík zpátky tak rychle, že jsem si myslela že jsem třeba napsala špatně adresu a pošta mi vrací nedoručený balík :). Ale k mému údivu byla v balíku buď sluchátka opravená, nebo nová. Byli jste skoro rychlejší než blesk. Přestože doufám, že Vaše služby už nebudu potřebovat a bude vše OK, nedá mi to, abych Vám nevyjádřila uznání za Vaši perfektní práci a přístup k zákazníkům. Takže DÍKY servisnímu oddělení. Jitka Sadílková Prostějov
 Paní Sadílkové děkujeme za milý dopis.

Informace o našem servisu
 

 
 
 
Sennheiser Czech Republic & Slovakia Panter Youtube