Daniel Sennheiser, jeden z majitelů stejnojmenné firmy, poskytl rozhovor internetovému serveru Gizmodo. (Část textu a několik myšlenek z odpovědí jsme pro Vás volně přeložili a v závěru článku naleznete odkaz na originální zdroj v angličtině.)
Daniel Sennheiser se svým bratrem Andreasem oficiálně převzali vedení firmy v červenci loňského roku. Tato dvojice bratrů vytváří perfektní kombinaci vlastností a talentů. Andreas je inženýr, stejně jako jeho dědeček Fritz, který v roce 1945 založil společnost Sennheiser. Daniel se naopak věnuje novému nastavení strategie značky a správném směřování firmy. Což je v současnosti důležité více než kdy před tím, protože sluchátka se stávají masově konzumním produktem. Citujeme z textu: Lidé kupují EarPods a Beats By Dre bez toho, aby zvažovali, zda jim je tato technika schopná poskytnout kvalitní zvuk. Zdá se, jakoby se vůbec nezajímali, jak hrají. Je to opravdu velká marketingová výzva pro firmu, která je historicky zaměřena na kvalitu. Koncem roku 2012 Sennheiser přišel na trh s lehkým lifestylovým produktem, který však současně plní nekompromisně požadavek reprodukce vysoce kvalitního zvuku, jde o sluchátka MOMENTUM. Lidé stále více používají objev nové doby – Smartphone. Každý tento chytrý telefon potřebuje ke svému plnému využití sluchátka, a také lidé sluchátka využívají stále více na ulicích. Ze sluchátek se tak stala nezbytná součást životního stylu. Uživatelé smartphonů se však doposud zajímali více o design a barvu sluchátek, než o jejich vlastnosti, frekvenční rozsah a o to, jak hrají, což právě naše firma považuje stále za základní požadavek na sluchátka, uvedl Daniel Sennheiser. Dle našich průzkumů však teď nastává obrat a lidé se od barevného plastiku zvolna vracejí do obchodů a nakupují kvalitní sluchátka. Samozřejmě ne všichni. Sluchátka Sennheiser také nejsou pro každého. Pozitivní je, že zájem o kvalitně hrající sluchátka stoupá. Dovolte mi zmínit veselou historku z vývoje firmy Sennheiser. V roce 1968 jsme přišli na trh s prvními otevřenými hi-fi sluchátky na světě, šlo o model Sennheiser HD 414, a očekávali jsme prodej této novinky v počtu několika set kusů ročně. Lidé však ocenili skokový nárůst kvality reprodukce do té míry, že prodej předčil všechna očekávání (tohoto modelu sluchátek se prodalo více než 10 miliónů kusů, pozn. red.). Domnívám se, řekl Daniel Sennheiser, že i v současnosti je zákazník již unaven vlnou laciných nekvalitních sluchátek, pořizovaných každého půl roku. S rozvojem kvalit smartphonů a přehrávačů se bude obracet ke kvalitním modelům sluchátek, právě v souvislosti s možností využít zvukové schopnosti této technicky pokročilé elektroniky na trhu. Celý rozhovor naleznete zde: http://goo.gl/QGfj4Y